11/01/2008

BBQ

更新が遅れましたが、10/12に横山先生宅で、毎半期恒例のバーベキューが開催されました。家族連れが3組(横山先生、菅沼さん、東大MALTの松崎先生)、さらにオーストラリアのANSTO/ANUからTezar Esat先生が参加するなど、賑やかでした。
On 12th October, we had a BBQ party at the house of Dr. Yokoyama, which has been held twice a year. It was lively because three families (Dr. Yokoyama, Dr. Suganuma and Dr. Matsuzaki from MALT, UT), Dr. Tezar Esat from ANSTO/ANU, Australia, and many others joined.


BBQの前には、やはり恒例のビール工場見学にEsat先生と私(山口、M1)で行って来ました(下写真)。試飲会場では、オーストラリアと日本の国旗が飾られる、心にくい演出。黒ビールを美味しくいただきました。
Before BBQ, Dr. Esat and I (Yamaguchi, M1) went to watching a beer factory, which also has been held with BBQ. We drank tasty black beer.